Sa vinzi produsul tau inseamna mai mult decat sa faci mancarea si sa o schimbi pe bani. Profiturile tale depind de modul in care iti comercializezi produsul si de modul in care iti expuni produsele pot face sau distruge o vanzare.
Vitrinele sunt disponibile in multe optiuni, iar alegerea unei vitrine frigorifice pentru restaurantul este cheia pentru a iti maximiza profiturile potentiale! Poti alege intre vitrine frigorifice orizontale sau verticale astfel incat sa iti prezinti produsul cat mai bine.
Temperatura
Vitrinele curbate vin in trei tipuri principale: frigorifice, nerefrigerate si cu dubla temperatura. De ce tip veti avea nevoie depinde de elementele pe care doresti sa le afisezi.
De exemplu, restaurantele de sushi necesita de obicei un tip de cutie frigorifica pentru a-si mentine produsele in conformitate cu codurile de siguranta.
De asemenea, ciocolatierii pot descoperi ca sunt necesare vitrine frigorifice pentru a se asigura ca produsele lor raman proaspete si reci! Daca bugetul nu iti ajunge, poti cumpara vitrine frigorifice second hand.
Exista doua tipuri de vitrine frigorifice: cu aer fortat si serpentina gravitationala. Carcasele frigorifice cu aer fortat folosesc ventilatoare pentru a circula aerul, in timp ce vitrinele cu serpentine gravitationale utilizeaza o bobina racita in partea de sus si gravitatia pentru a muta aerul in jos si peste produse.
Deoarece sistemele de aer fortat pot usca produsele, sistemele cu serpentine gravitationale sunt de obicei cele mai bune pentru carnea cruda si fructele de mare (deci carnea nu simte in mod constant efectul de uscare).
Vitrinele cu dubla temperatura sunt solutia de mijloc perfecta, oferind unui restaurant capacitatea de a afisa simultan atat articolele refrigerate, cat si cele nerefrigerate.
Considerati-le ca potrivirea perfecta pentru unitati precum brutariile. Vitrinele nerefrigerate sunt grozave pentru articole precum covrigi si paine, cu procesare rapida! Exista, de asemenea, vitrine pentru congelator si in aer liber, precum si vitrine incalzite, care sunt ideale pentru magazinele de inghetata, magazinele mici si, respectiv, pizzerii.
Aspectul vitrinei
Indiferent de vitrina pe care o alegeti, aspectul ei poate determina succesul vanzarilor unui magazin. Panourile negre din spate pot ajuta produsele tale colorate sa se vada mai bine, in timp ce albul poate fi mai usor de pastrat curat.
Asigurati-va ca veti avea rafturi adecvate pentru articolele pe care doriti sa le afisati si implementati linii directoare stricte de rotatie in scopul controlului calitatii. Uneori veti avea nevoie de vitrine frigorifice verticale in acest scop.
Exista doua stiluri tipice pentru sticla: drept si curbat. In functie de tipul de restaurant pe care il ai si de look-ul dupa care mergi, poti alege oricare dintre cele doua stiluri!
Doar asigurati-va ca interiorul si exteriorul din sticla sunt curate in permanenta.
Asigurati-va ca instalati lumini incapsulate din motive de siguranta. Uneori exista lumini speciale disponibile pentru a imbunatati culorile produselor.
Alegeti panourile de la capat si din spate cu oglinda pentru a oferi un aspect mai complet si gamei de produse expuse in lazi frigorifice.
Specificatii
Nu numai ca vitrina ar trebui sa fie controlata la temperatura conform specificatiilor pentru produsele din ea, dar va trebui, de asemenea, sa va asigurati ca amplasarea ei indeplineste anumite criterii pentru aerul de evacuare si admisie.
Verificati fisa cu specificatii a produsului pentru cerinte inainte de a investi in carcasa pentru a va asigura ca vitrina este potrivita.
Majoritatea vitrinelor de mai jos sunt disponibile cu compresoare la distanta. Acestea necesita instalarea de catre un tehnician, iar acest lucru adauga costuri.
Unitatile situate in zone calde vor functiona mai eficient si daca sunt amplasate in camere bine ventilate. Daca sunt amplasate in aer liber, va trebui sa retineti ca este posibil ca vitrina sa nu functioneze foarte bine.
Am apreciat analiza detaliata a evolutiei designului web de-a lungul timpului prezentata in acest articol. Este impresionant cum tehnologia a influentat modul in care arata website-urile si cum trendurile se schimba constant. Aceste informatii sunt valoroase pentru oricine lucreaza in domeniul digital si isi doreste sa fie mereu la zi cu ultimele noutati.
Articolul este foarte informativ si ofera o perspectiva interesanta asupra tendintelor in designul web. Autorul abordeaza subiectul cu claritate si ofera exemple relevante pentru sustinerea argumentelor sale. Este important sa fim la curent cu noile directii din industrie pentru a ne asigura ca site-urile noastre sunt moderne si atragatoare.
Am gasit informatiile prezentate in articol extrem de utile si usor de inteles. Autorul a reusit sa explice conceptele de optimizare SEO intr-un mod simplu si accesibil. Sunt de acord cu sfaturile oferite si voi incerca sa le aplic pe propriul meu site web pentru a obtine rezultate mai bune.
Articolul este foarte bine structurat si ofera informatii utile despre optimizarea SEO pentru site-uri. Este important sa folosim cuvinte cheie relevante si sa avem continut original pentru a creste vizibilitatea online. Recomand acest articol tuturor celor care doresc sa isi imbunatateasca pozitionarea in motoarele de cautare.